14 Şubat 2014 Cuma

BÜTÜN ÇILGINLAR SEVER BENİ :) (Moda Sahnesi, Tiyatro Oyunu)

   Merhabalarrr :) Bugün 14 Şubat ve ben de farklı bir yazı yazmak istedim Sevgililer Günü'ne özel... Sevdiceğimle 2 hafta kadar önce Bahariye'de bu yıl yeni açılan Moda Sahnesi'nde izlediğimiz ilişkilerle ilgili 3 kişilik keyifli bir komedi tiyatro oyunu...
 


   İlk defa bir tiyatro oyunu postu yazıyorum ancak son olmayacak :) Umarım siz de benim bu yazılarımı keyifle okursunuz.



   Oyunda Mert Fırat, Aslı Tandoğan ve Volkan Yosunlu oynuyor. Tek perdelik bir komedi...Yazarı Stefan Tsanev ve Kemal Aydoğan yönetmiş. Tüm ekibi ve oyunu incelemek, seansları görmek isterseniz TIK TIK :)

                     

   Oyunda Mert Fırat gerçekten çok keyifli bir karakter çıkartmış ve sahnede olduğu her an çok yüksek enerjisiyle sizi etkiliyor, Volkan Yosunlu da ona çok iyi eşlik etmiş. Aslı Tandoğan'ı ise genelde dizilerden tanıyoruz, kendisi arp bölümü mezunu ve ilk tiyatro oyunu tecrübesi olmasına rağmen rolünü bulmuş. Zaten bir arp sanatçısını oynuyor ve sahnede arp çaldığı zamanlarda gerçekten de büyülüyor güzelliğiyle... Oyunun süresi de çok tadında; tek perde ve göz açıp kapayıncaya kadar gülmüş eğlenmiş deşarj olmuş ve iyi oyunculuklar izlemiş bir şekilde kendinizi dışarda buluyorsunuz. Tavsiye edilir...

                      

                       

   Biraz da yeni açılan Moda Sahnesinden bahsetmek istiyorum bu vesileyle... Oyun Atölyesinden ayrılan ekibin 12 ortakla ve büyük özverilerle kurduğu şahane bir tiyatro, hatta sadece tiyatro da değil çünkü pek çok etkinliğe de yer veren bir kültür merkezi diyebilirim; söyleşiler, film gösterimleri, eğitimler, konserler... 3 salonu var; bir tanesi bizim de oyunu izlediğimiz Büyük Salon, buraya arkaya doğru katlanabilen bir platform şeklinde yapmışlar oturma bölümünü ve böylelikle toplandığında kocaman bir konser salonu ya da farklı amaçlarla kullanabileceğiniz geniş bir salona dönüşebiliyor, diğeri 50 kişilik deneme sahnesi ve sonuncusu ise 54 kişilik sinema salonu... Pek çok film gösterimi (özellikle bağımsız filmler) yapılmaya başlandı ve hatta "Başka Sinema" filmlerini de burada izleyebilirsiniz. Pek çok etkinliğe de ev sahipliği yapıyorlar, konuk tiyatrolar, konserler... Yukarıda verdiğim linkten aylık  programlarına ulaşabilirsiniz...



   Bu arada etkinlikten önce gidip cafelerinde "Orhan Abi"nin bi çayını içmenizi şiddetle tavsiye ederim, her daim taze çay ve her daim güler yüz garanti... Bu arada aynı pasajın içinde sahaflar da var, uğramadan geçmeyin derim ;)



      SEVENE HER GÜN SEVGİLİLER GÜNÜ :) diyerek yazımı sonlandırmak istiyorum, bu vesileyle de sevgilimle tanışma yıldönümümüzü de kutluyorum çünkü 14 Şubatın bizim için anlamı bu :))) Olanlara her günü bu tatta yaşamalarını, olmayan ve isteyenlere tez zamanda hayal ettikleri gibi bir ilişki diliyorum, olmayıp ve zaten de istemeyene ise "hayat size güzel (şimdilik :)) yahu" diyorum :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder