16 Şubat 2014 Pazar

SÜSLÜ KUTUM geldi :)))

   Merhabalarrrr :) Pazar gününe keyifli bir yazı yazmak istedim. Sevgili Buse In Wonderland bloğunun sahibesi çok keyifli bir etkinlik düzenlemiş. Ancak ben etkinliği eşleşmeleri açıklandıktan sonra fark ettim ve geç kaldığım için üzüldüm, başka etkinliklere artık diyordum ki, Sevgili Hülya Vural benimle eşleşmek istediğini söylemiş ve Buse'de bana sordu. Ben de tabi ki dedim :) Öncelikle Buse'ye bir kere daha teşekkür etmiş olayım bloğumdan da...İyi ki de katılmışım; gerçekten çok keyifli bir süreç geçirdik öncelikle, Hülya'ya da bu konuda çok teşekkür ederim. Karşılıklı birbirimize sorular sorduk e-mail aracılığıyla ve süreç içinde hızlı bir şekilde kutularımızı hazırladık. O benden erken davrandı ve kutum elimde, ben şehir dışına çıktığım için ancak yarın gönderebileceğim fakat kutum çoktannnn hazır, sürprizi bozulmasın diye onun postunu Hülya'ya hediyelerim ulaştıktan sonra yayınlayacağım :) Şimdi gelelim Hülya'nın bana gönderdiği süslü kutusuna ve bir çoğu el emeği olan güzelim hediyelerine ;

*** Gördüğünüz gibi kutuyu inanılmazzz güzel süslemiş, yetenekli hatun valla :) Benim ki bunun yanında çok acemice kaldı sanırım... Mutlaka odamda görünen bir şekilde kullanacağım bu kutuyu...



                       



*** Önce bu elbiseyi göstermek istedim, fotoğrafı boy aynamdan kendim çekmeye çalıştığım için çok net değil, ama elbiseyi Hülya kendisi dikti, inanabiliyor musunuz ?:) Maşallah maşallah...

                              

*** Bu boyunluğu da kendisi örmüş, Allah'ım on parmağında on marifet :))) Rengine duruşuna
 ba-yıl-dım :))) Sizce de çok güzel değil mi???

       

*** El kremi, sabun, maske, oje... Hepsi de kullanıp yazısını yazacağım ürünler ;)

                 

*** Bu patik, yazma ve sabunluğu da kendisi mi ördü-işledi bilemiyorum ama eğer öyleyse saygıyla eğiliyorum önünde :))) Çok tatlı 4 yapraklı yonca şeklinde küpem uğur getirir umarım bana, çok şık bir bileklik ve saç için bu şık tokaları da eklemiş yanında...

                      

   Benim için etkinlik amacına ulaşmıştır ve yeni bir arkadaş tanımış oldum bu vesileyle... Keyifli zaman geçirdim hem kendi kutumu hazırlarken hem de Hülya'nın süslü kutusu geldiğinde... Ne düşünüyorsunuz, çok güzel bir etkinlik ve harika bir SÜSLÜ KUTU değil mi?:)

12 yorum:

  1. İyi günlerde kullan bebeğim çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  2. İnanmıyoruuummm ne güzel hediyeler gerçekten hülyayı tebrik ediyorum özellikle elbiseye bayıldım çok marifetli gerçekten güle güle kullan canım hediyelerini bende çok sevindim anlaşabildiğinize :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canımmmm :) Çok keyifli oldu gerçekten, iyi ki düzenlemişsin bu etkinliği... Süpersin ;)

      Sil
  3. güle güle kullan cnm yalnız notu göstermeseydin iyidi okonuda pek marifetli olduğum söylenemez

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Canım aşk olsun, yazman düşünmen yeter... Yarın ben de göndericem umarım beğenirsin sendeee...

      Sil
  4. güle güle kullan, el emeği olunca daha da değer kazanıyor hediyeler di mi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, en değerlisi el emeği göz nuru :)

      Sil
  5. Elbise harika! :) Çok yetenekliymiş gerçekten. :)
    Kutuya da bayıldım.
    Güle güle kullan hepsini canım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, hem de çok kısa bir sürede yapıverdi bunları :)

      Sil
  6. İyi günlerde kullan Sosyopericiğim :)
    Hülya hanımın ellerine sağlık :)
    Bence de çok güzel bi etkinlikti :)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürlerrrr tatlım :) Bence de öyleydi, yeni etkinlikler yeni heyecanlar diyorummmm o zamannn ;)

      Sil