6 Şubat 2014 Perşembe

Ürün Dibini Görme Projesi / 13. Ürün: Kalyon Oje Kurutucu Sprey

   Merhabalarrr :)  Alıp kenara kaldırdığım ürünlerden bu oje kurutucu da... Nedeni ise çok yağlı bir yapısı olmasıydı. Aslında bu yapısı diğer bir açıdan baktığınızda avantaj çünkü ellerinize tırnaklarınıza zarar vermediği gibi bakım da yapmış, nemlendirmiş oluyor. Ben kurutucuyu sıktıktan ve ojelerim kuruduktan sonra kalan yağı tırnak etlerime yediriyorum, bir süre sonra da mutlaka yıkama ihtiyacı hissediyorum o ayrı :)))  Bu nemlendirmeyi sağlayan ise içindeki silikon...


   Kenara kaldırma nedenim de işte bu zaman isteyen kullanma şeklim... Aslında şöyle de kullanılabilir, üzerine sıkıp kuruduktan sonra hemen ellerimizi yıkayabiliriz. Ama mutlaka yıkama ihtiyacı hissediyorum çünkü gerçekten yağlı bir yapısı var. Dikkat etmeniz gereken bir diğer nokta şu ki; ürün yapısından dolayı yağlı demiştim ya, işte demem o ki kıyafetinize sağa sola bulaştırmayın a dostlar, ojeyi kurutucam diye yağlı bir kazağınız olsun istemezsiniz sanırım:) Bu nedenle de hemen yıkamak gerekiyor elleri... İşte benim bu kurutucu da hem beğendiğim hem beğenmediğim şey bu yağlı yapı... Bir de eğer fazla sıkarsanız bir süre sonra parmaklarınızda kurumuş gibi beyazlıklar oluşabiliyor, bu da enteresan :))

                        

   Leylak rengi bir sıvı var içerisinde, küçücük oje kadar bir sprey şişe... Ancak 2 fıs yettiği için oldukça bereketli bir ürün, aylarca kullanabilirsiniz. Bu da artı yönü...

                                 

   Ürünün kullanım şekli ise şöyle; ojeyi sürdükten 1-2 dakika sonra kurutucuyu 10 cm den sıkacakmışız. İşte bu kısmı bana biraz garip geldi, çünkü hali hazırda teknoloji gelişti ve zaten 60 sn de kendiliğinden kuruyan ojeler var :) He ne zaman işe yarıyor, 2. ve  hatta 3. katı sürmemiz gereken durumlarda... Çünkü o 2. kat oje kurumak bilmiyor çoğu zaman, işte o zaman gerçekten işe yarıyor bu kurutucu... Bir de 10 cm den sıkınca hedefi tutturmak zor, zor değil imkansız... Bu yüzdendir ki parmaklara ve etrafa gelmemesi de imkansız... Aman dikkat :)

                          

    Ürün 17 ml, fiyatı da 7-8 TL gibi bir aralıkta... Tekrar alacağımı zannetmiyorum, en azından başka ürünler denemeden almam, daha iyisini bulamazsam mecburrr :)))... Zaten Yves Rocher indiriminden oje kurutucu aldım, bu bitince onu kullanmaya başlayacağım. Siz bu oje kurutucuyu denediniz mi, memnun kaldınız mı, ya da severek kullandığınız ve tavsiye edebileceğiniz başka bir oje kurutucu var mı??

4 yorum:

  1. Güzel bir yazı olmuş teşekkürler tüm dediklerine katılıyorum ben de alıp oyle kenara koymustum bitircekler arasına ekliyim :) ayrıca kokusunu seviyorum kalyondan favori ürünlerim tırnak eti temizleyici ve nail protective hardener

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hardener ı benim de en mennun kaldığım ürünü, tırnak eti temizleyicisini kullanmadım, merak ettim bi deneyeyim :)

      Sil
  2. bitirmede kolay gelsin canım:) bitmesi zor bir ürün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, gerçekten öyle :) Ama azmettim bitiricem :))))

      Sil