4 Şubat 2014 Salı

Şubat Ayı Dergilerim :)

   Merhabalar... Abonesi olduğum 3 dergi var; şubat sayılarından bahsetmek istiyorum. Bunları okuduktan sonra da ay içinde diğer dergilere yöneliyorum fırsat buldukça, bazen ancak bu dergileri bitirebiliyorum zaman kalmıyor, bazen de 10 dergiye kadar alıp okuduğum oluyor. Çok uzun zamandır alışkanlığım bu, belki 15 yıldır çok seviyorum dergi takip etmeyi.. İlk başladığım zamanlar tabi Hey Girl, She-He... falan okuyordum, bilmem hatırlar mısınız :) Dergilerle ilgili ilk yazıma geçiyorum artık;


1) COSMOPOLİTAN ; Kapak kızı Selin Demiraratar, dergiyi açtığınızda bir iç kapak daha var bu ay ve orda da Engin Akyürek kapakta karşımıza çıkıyor. Bu ay güzel konular var okunmayı bekleyen... Güzellik, ilişkiler, seks, erkekler, moda, iş hayatı, sağlık ve bizi ilgilendiren pek çok konu da yazılar bulabilirsiniz bu dergide...

            

2) ESQUİRE ; Daha çok erkek dergisi olarak biliniyor ancak ben okumayı seviyorum, hem onların dünyasına ve bakış açılarına da dikiz atmışım gibi hissediyorum :) Bu ay kapak kızı Müge Boz, onun dışında Begüm Birgören, Martha Lorentsen, Tarık Pabuççuoğlu, Timur Acar ı da görebilirsiniz sayfalar arasında...

              

3) BAZAAR ; Daha çok modaya yönelik bir dergi... Bol fotoğraflı ve yurtdışı trendlerini takip edebileceğiniz bir dergi arıyorsanız Bazaar'a şans verebilirsiniz. Alışveriş ve güzellikle ilgili konular ağırlıkta... Kapakta da Ilona Swagemakers var.

               

*** Bunun dışında dergilerden tabi ki bu ay şubat olduğundan dolayı Sevgililer Günü dergisi çıktı; içerisinde hediye rehberinin yanısıra, aşkla ilgili yazılar, 14 Şubat dünyada nasıl kutlanıyor sorusunun cevabı ve tarihe gizlenen sevdalar var.

*** "SİNEMA" DERGİSİNE DE ABONEYDİM ANCAK TURKUVAZ DERGİ GRUBU EL DEĞİŞTİRDİ SANIRIM VE SİNEMA DERGİSİNİ 1 AY İÇERİSİNDE KAPATTILAR !!! BURDAN TEPKİMİ BİR KEZ DAHA DİLE GETİRMEK İSTİYORUM, ZATEN TOPU TOPU OKUNABİLECEK 2-3 SİNEMA DERGİSİNDEN BİRİSİNİN BÖYLE KAPATILDIĞI İÇİN ÜZGÜNÜM...

4 yorum:

  1. Dergi karıştırmak benim için bir nevi meditasyon gibidir. Güncel olması gerekmez derginin yani tarihi farketmez..bakınırım okurum keserim hayal kurarım...
    gençliğimde hey girl blue jean çok alırdık ablamla..hatta ablam hala bazı hey girl dergilerini saklar:)
    uzun zamandır pek dergi alamıyorum eskisi gibi uygun değiller pahalı geliyorlar .. hem sağolsun bazen arkadaşlarım sıkıldıkları dergileri bana veriyorlar da dergi tutkumu tatmin ediyorum :)
    her hafta eşim de çok sevdiği için penguen uykusuz alırız..

    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok uzun zaman sakladım Hey Girl lerimi Blue Jean lerimi ;) Sonra yavsş yavaş yerlerini bu dergilere bırakmaya başladılar... Her tür dergiyi okumayı seviyorum ben de, kadın dergileri, fotoğraf dergileri, yemek detgileri, sanat dergileri... Dediğin çok doğru meditasyon gibi... Aynı dergiyi defalarca okurum bazen, bazen atadan aylar geçer hatta yıllar.. İlginç oluyor, o eski röportajları okumak mesela... Penguen ve Uykusuz benim de vazgeçilmezlerlm :)))

      Sil
  2. Kendim gibi insanların yazılarını okumayı çok seviyoruum :)) Ben ilkokulda prenses dergileri ve kanald çocuk klubünü okumayı çok severdim, ergenlik dönemlerinde bol bol hey girl, blue jean, go girl, cosmo girl okudum. Şimdi ben de bu tür dergilere yöneldim ama birçok dergide çok çok çok fazla reklam var. Tamam para kazanmalılar ama dergi yazılarından çok reklam olunca kızıyorum ben :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir de ilkokul zamanı dergileri var :))) İçinden ufak sihirbazlık numaraları için malzeme çıkan dergilere bayılıyordum, tüm aileyi karşıma toplayıp kendimce sihirbazlık yapıyordum bak şimdi sen yazınca hatırladım :))) Bir de 3 boyut olayı yeni çıkmıştı, dergi de 3 boyutlu fotoğraf olurdu, gözlüklerinden verirlerdi biri farklı renk diğeri farklı... Ha bi de "şaşı bak şaşırlar" vardı, hey gidi :))))
      Evet ilk 50 sayfa reklam, odun gibi dergiyi taşıyorsun eve kadar yarısı reklam... Ama hayatın gerçeği reklam olmasa ne o dergiler ne de televizyon olurdu ( gerçi çok kötü de olmayabilirdi :)))

      Sil