22 Şubat 2014 Cumartesi

Aquolina Dolci Baci Lip Gloss Sorbet Mango - Meyveli Dudak Parlatıcı

   Merhabalarrr :) Vanilya Kutumdan bir süre önce çıkan  bir dudak parlatıcısı bugün konuğum.


   Vaadi; "Dudaklarınızda yumuşaklık, parlaklık ve koruma sağlar. Dolgunluk verir." Peki bu vaadi yerine getiriyor mu? Evet parlaklık veriyor, ancak ben herhangi bir dolgunluk hissetmedim. Bir de aroması oldukça yoğun ve benim pek sevdiğim bir tadı-dokusu yok. Dolayısıyla kullanamadım ürünü... Zaten çok çabuk da bozuldu, tadı bir garipleşti ve yağlı kısım yüzeye çıkmaya başladı.

                        

  Vanilya Club'da 8.5 ml güncel fiyatı 23 TL ve pek çok farklı çeşidi var; incelemek isterseniz BUYRUN TIKLAYIN :)   Ben bu fiyata değecek bir ürün olduğunu düşünmüyorum. Ambalajı da oldukça ucuz duruyor... Çöp olacak :( Bilmem kullanıp seven var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder