25 Şubat 2014 Salı

d'Olive Yoğun Bakım Kremi

   Merhabalarrr :) Bugün bir Egeli olarak ve zeytinyağının hasını bilen seven ve yiyen birisi olarak bu kremi tanıtmaktan büyük bir keyif alıyorum. d'Olive Yoğun Bakım Kremi...


   "Ege Zeytinyağıyla geliştirilmiş özel formülü ile kuru ciltlerde hızla emilip, kaybettiği nemi geri kazandırır. Yağlılık hissi bırakmayan yapısı ile cildi yoğun bir şekilde rahatlatırken, yumuşaklık ve esneklik kazandırır. d’Olive yoğun bakim kreminin yıpratıcı dış etkenlere karşı cildi uzun süreli koruma özelliği sayesinde çatlak el ve topukların bakımı için idealdir." diyor açıklamasında... Peki ne kadar haklı?

                     

   Gerçekten de öncelikle kokusu inanılmaz güzel geliyor bana, annem de bayıldı :) Geçen de benden iyi bir el kremi istediğinde bunu verdim ve "bana da al mutlaka" dedi. Kurumuş ellerine çok çok iyi gelmiş... Aslında krem sadece el kremi değil, çatlamış-kurumuş her bölgede kullanılabiliyor (tabi yüz hariç). Dirsekleriniz mi çatladı, topuklarınız mı kurudu, sürün, yumuşacık bir etkisi ve yoğun bir nemlendirmesi var. Zeytinyağından gelen E vitamini ve antioksidan etkisi de bunu sağlıyor muhtemelen...

          

   Paraben içermiyor, açıldıktan sonra 12 ay kullanım süresi var ve 20 ml... Özellikle kuru ciltler için çok iyi... Vaad ettiği gibi yağlılık hissi de bırakmıyor bu kadar yoğun olmasına karşın...Fiyatı da çok uygundu, Gratisten 1 TL ye aldım. Yalnız tek kötü yanı çok ama çok çabuk bitmesi...  Bu paket her gün kullanımda 10-15 gün ya gidiyor ya gitmiyor el kremi olarak.

                         

   Türkiye'de üretiliyor tabi ki... Bu da fiyatının uygun olmasına yol açıyor muhtemelen... Aslında içeriği tamamen temiz demek de yanlış olur. "Petrolatum" var mesela, cildin erken yaşlanmasına ve akneye sebep olabiliyor. Ah canlar tamamen temiz ürünler bulmak o kadar zor ki :(

                            

   Bilmem kullandınız mı ve sevdiniz mi sizler bu kremi?

7 yorum:

  1. ben de kullanıyorum bu kremi. yağlılık hissi vermemesini seviyorum :)
    bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de çok severek kullanıyorum bunu,herkese de öneriyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, fiyatı da oldukça uygun... Hatta A101 lerde el kremi 75 kuruş :)

      Sil
  3. zeytinyağını seviyorum ama zeytinyağlı kremleri sevemiyorum nedense :/ bu krem bir de çok yoğun geliyor bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi yoğun olması tercihe göre hem avantaj hem dezavantaj :)

      Sil
  4. Yağlı ciltler için yoğunluğu biraz fazla sürdükten sonra bir 15-20 dk kadar elde yağlı his bırakıyor. Kuru ciltler için kullanılabilecek bir el kremi. Bu arada kokusuna bende bayıldım :)

    YanıtlaSil