12 Şubat 2014 Çarşamba

Fouf Dead Sea Gündüz Kremi

   Lilakutu'nun Kasım 2013 Keşif Kutusundan çıkan bir üründü. Yeni sıra geldi ve kullandım bitirdim gündüz kremi olarak. Bize gelen 12 ml lik deneme boyuydu ve sadece gündüzleri kullanıldığından dolayı yaklaşık 2 hafta kadar yetti ve bu süreç cildime etkisini anlayabilmem için çok yeterli olmasa bile bir fikir verdi.



   Öncelikle içerik önemli benim için; içinde dead sea mineralleri ve saf yağlar var. Bunu okuyunca Allah dedim yine cildimi bozucam çünkü karma ve sivilcelenmeye açık bir cildim var. Ama tabi cengaverlik var ruhta, bloğa yazıcam denemeden de edemedim :) Hiç korktuğum gibi olmadı ama sonuç, ne sivilcelenme ne yağlanma yaptı bende... Kokusunu da çok sevdim, hafif ve temiz bir kokusu var.

                               

   Diğer vaadleri ise cildin elastikiyetini arttırması ve kırışıklıkları kontrol altına alması... Tabi kırışıklık konusundaki vaadi için yorum yapamayacağım henüz olmadığı için ancak elastikiyet konusunda başarılı olduğunu söyleyebilirim.

             

   Ürünün orjinal boyu 75 ml ve 55 TL güncel fiyatı... Almayı düşünür müyüm kararsızım açıkçası, aynı fiyat aralığında daha bildiğim ve güvendiğim markalara yönelirim gibi geliyor ama ürünü de beğendim haksızlık etmek istemem :) Sadece daha uygun olabilirdi fiyatı diye düşünüyorum. Çok bereketli bir ürün değil çünkü... Ambalajı da ürünün görünümünü basitleştirmiş... Daha ayrıntılı incelemek isterseniz TIK TIK :)



    Sevdiğim yanlarından bir diğeri ise ürün koruma bandıyla geldi, çoğu deneme boyu üründe bu atlanıyor. Bu koruma bantları beni çok rahatlatıyor. Bir kere ürün açıldıktan sonra bilmem kaç ay ibaresi koyuyorlar ürüne ancak kapağı açınca zaten direkt ürünle karşılaşıyorsanız hangi tarihi açılma tarihi olarak baz almanız gerektiğini de bilemiyorsunuz. Bu ürünün 12 ay süresi var açıldıktan sonra bitirmeniz için...

   Sonuç olarak benim karma ve hassas cildimde her hangi bir soruna neden olmadı, memnun da kaldım. Bilmem siz bu ürünü denediniz mi, beğendiniz mi?

2 yorum:

  1. Bu markayı senden duydum canım ilk defa :) Kozmetik sektorunu takip etmek cok zor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok zor takip etmek, ben de diğer bloglardan pek çok yeni ürün görüyorum, hepsini denemek mümkün değil :)))

      Sil