23 Şubat 2014 Pazar

Loreal Studio Line Silk Gloss Volume Spray - Extra Volume Hacim Spreyi

   Merhabalarrr :) Loreal in ekstra hacim vaadi olan saç spreyi bugün konuğum. Bakalım vaadini yerine getirebiliyor mu?:)


   Bence evet, gerçekten vaadini yerine getiren bir saç spreyi... Öncelikle saç tutuşu oldukça başarılı... Bu ne demek, saçımıza istediğimiz şekli verdikten sonra onu gün boyu bozulmadan koruyabilmesi. Bu benim ve benim gibi saç konusunda biraz ekstra takıntılı olanlar için önemli:) Evden çıkıyorsunuz ohh reklamlardaki gibi dolgun, hacimli saçlar, sokağı dönüyorsunuz pufff... Özellikle saçlarıma maşa yaptığım zaman gerçekten saç spreyinin önemi ortaya çıkıyor benim için...

                             

   Benim için ideal saç spreyi nasıldır? Az önce bahsettiğim saç tutuşunun yanında saçımı kazık gibi de yapmamalı... Evet bu konuda da gayet uygun bana bu saç spreyi... Saçı sertleştiriyor ancak kazık gibi yapmıyor. Beni rahatsız eden tek yanı kokusu... Aromalı ya da yoğun bir kokusu yok ancak sıktıktan sonra beni biraz boğuyor. Tamamen kokusuz olmasını tercih ederim saç spreyimin, var mı bildiğiniz böyle bir sprey?

                            

   Ürün 250 ml... Normal boyutta, ne çabucak bitiyor ne de bereketli... Fiyatı da 20 TL civarı... Alınabilir mi evet, tekrar alır mıyım, bu zaten 2. alışımdı :) Ancak farklı bir sprey denemeyi düşünüyorum bundan sonra...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder