3 Şubat 2014 Pazartesi

Ürün Dibini Görme Projesi / 10. Ürün: Clinique Cream Shaper For Eyes 01 Black Diamond (Göz Kalemi)

   Merhabalarrr :) Size bayıldığım ve en sevdiğim diyebileceğim bir göz kaleminden bahsetmek istiyorum bugün "Ürün Dibini Görme Projesi" kapsamında ve bundan dolayı çok mutluyum. Muhtemelen de aralıklarla da olsa üretildiği sürece tekrar tekrar alacağım bir göz kalemi olacak... Bitirmek isteme nedenim elimde çok fazla göz kalemi olması ve onlara da şans tanımak istemem. Bitirmeme nedenim ise az kalmış olması ve kıyamamamdı ama nasıl olsa tekrar alacağım :)  Bu arada ürünü göz kelemi olarak gözünüzün altına-üstüne kullanabileceğiniz gibi göz kapaklarınıza krem far olarak da kullanabiliyorsunuz kremsi yapısı sayesinde...


   İçinde ufacık ufacık simler bulunuyor ancak kullandığınızda bunun fark edilmesi çok çok zor, sadece gözlere çok hoş bir pırıltı veriyor uzaktan bakınca ve kimse bunun nedeninin bir göz kalemi olduğunu anlayamıyor:) Sürümü çok kolay, adı üstünde cream shaper, krem yapıda... Rengi de black diamond olmasına rağmen aklınıza kömür karası bir siyah gelmesin, fümeye benzer siyahın alt tonlarından biri ve dumanlı göz makyajına çok yakışıyor. Özellikle göz altımda kullanmayı çok seviyorum; makyaj çubuğuyla dağıtıyorum sürdükten sonra... Krem formda olması sürümünü çok kolaylaştırıyor ancak zannetmeyin ki kolayca akıyor, hayır kalıcılığı da çok başarılı... Tek beni üzen yanı yapısından dolayı çabuk tükeniyor olması :(

             


   O kadar çok ürününü denedim ve beğendim ki Clinique markasının, bunun en önemli nedeni de anlaşılacağı üzere pek çok ürününün gerçekten çok başarılı olması... Diğer nedenleri ise benim gibi hassas ciltlerin ve gözlerin gönül rahatlığıyla kullanabilmesi ve bir diğer oldukça önemli etken ise çalışanlarının gerçekten uzman olması ve sizi nerdeyse her zaman doğru yönlendirmesi... Ben özellikle Beyoğlu Clinique Mağazasından Güler Hanımdan çok uzun zamandır çok doğru bir yönlendirme alıyorum ve önerdiği ürünlerden memnun kalıyorum.

            

   Göz kalemi arayışınız varsa ve safi siyah yerine hafif buğulu ve dumanlı bir etki istiyorsanız gözlerinizde bu kalem aradığınız ürün olabilir :)  Güncel fiyatı 39 TL, kendi sitesinden ürünü ve diğer renk seçeneklerini incelemek isterseniz BUYRUN BURDAN TIKLAYIN :)

*** Fotoğraflarda gözümde beyaz dore ışıltılı far var. Hem göz kapağımda hem de kirpik dibimde sadece bu kalem var, başka hiç bir ürünle karıştırmadım. Ve rimel olarak yine "Ürün Dibini Görme Projesi" kapsamında yazısını da yazdığım Clinique rimel var. Yazısı için BUYRUN BURDAN TIKLAYIN :)

2 yorum: