17 Şubat 2014 Pazartesi

Lilakutu Şubat 2014 Keşif Kutusu (Sevgililer Günü Kutusu)

   Merhabalarrr :) Lilakutu yeni kararlar almıştı biliyorsunuz ki; her ay değil belirledikleri aylarda keşifkutusu satışa çıkacak bundan sonra ve fiyatı da 19 TL den 39 TL ye çıkardılar. Durum böyle olunca hepimizde bir merak hepimizde bir beklenti oluştu. Zaten son aylarda Vanilya Kutularda bizi hayal kırıklığına uğratmaya başladı bolca, beklemeye başladık bu ilk yeni fiyatlı kutuyu...
 
 
 
 
 
 
             

   Öncelikle bu ilk kırmızı Lilakutumuz :) Çok şık, yine kullanıcaz yine işimize yarayacak... Boyut olarak da farklılık olabilir diye düşünüyordum ancak kutunun boyutu değişmemekle beraber ürün sayısı artmış...

* En çok merak ettiğim ürünle başlayayım; Toni & Guy Kuru Şampuan... Beni gerçekten heyecanlandıran bir ürün oldu, hiç denememiştim kuru şampuan ve denemeyi düşünürken yine Lilakutu erken davrandı ve gönderdi... 250 ml fiyatı 40 TL, bize gelen ürün 75 ml...

                                      

* Down Under Natural's Argan Yağı İçeren Besleyici Vücut Losyonu; bu markanın saç bakımını kullanmıştım ve gayet temiz içeriğe sahip olduğunu hatırlıyorum. Vücut losyonunu da deneyelim bakalım :) 200 ml fiyatı 19 TL, bize 50 ml deneme boyu gelmiş...

                         

* Marvis Diş Macunu; tarçın aromalı gelmiş bana, bilmiyorum farklı çeşitleri çıktı mı kutulardan... Deneyip sevip sevmediğimizi göreceğiz. 75 ml fiyatı 22 TL, bize 10 ml deneme boyu geldi...



* Koroplast Pişirme Kağıdı; sürpriz ürün olarak kutularımızdan çıktı. Hazır yeni yeni yemek yapmaya ve değişik şeyler denemeye başladığım için kullanacağım bir ürün olacak. Fiyatı yazmıyor listede sürpriz ürün olduğu için...

              

* Activar testerları ve bu göz kremi testerı da daha önceki keşif kutularında çıkmıştı, bu nedenle çok sevindiğim bir ürün olmadı. 3 adet tester koymuşlar içerisine, yaklaşık 1 hafta yetecek kadar ürün var içerisinde sabah-akşam kullanımda...
* PCO Kırışıklık Önleyici Göz Maskesi; bize 1 adet gelmiş, 12 adeti 180 TL... Yine daha önce kutudan çıkan ürünlerden, hatta geçtiğimiz aylarda maskesi de çıkmıştı. Başarılı bir ürün ancak tek sefer kullanımın etkisi sadece bir kaç gün sürüyor, düzenli kullanım içinse biraz pahalı bir ürün...

                       

* Fillast Cilt Bakım Ürünleri; 7 farklı tester gelmiş 1-2 seferlik kullanım için... Açıkçası ben cilt bakım ürünlerinin böyle 1-2 kullanımda denenebileceğine inanmıyorum. En az 15 günlük bir kullanıla etkisini anlayabiliriz. Bu testerlardan da ancak kıvamını, rengini, kokusunu ve dokusunu test edebiliriz ancak cildimiz üzerindeki etkisini anlamak pek mümkün değil, dolayısıyla beni heyecanlandırmıyor.

                         

* Skin 79  BB Krem; merak ettiğim 2. ürün bu kuru şampuandan sonra... Kore üretimi bir BB krem, deneyeceğim. Gramajı yazmıyor bize gelen üründe, bir kaç sefer yetecek miktar var. 5 gr ürün 10 TL...
* NYX Round Lip Gloss; bir önceki Lilakutuda da aynı ürünün başka bir rengi gelmişti. Fiyatı 20 TL ve orijinal boy... Evet işe yarayacak bir ürün, ancak daha önce denediğimiz bir ürünün farklı rengi sadece...
* Prestige Wonder Gloss Nail Lacquer; ornial boy bir ürün yine ve fiyatı 23 TL... Çok güzel renkler çıkmış kutulardan, bendeki de şansıma çok severek kullandığım bir ton...
* Bir düğer sürpriz ürün ise makyaj çantası, ayne ve cımbız-törpü seti... Makyaj çantası küçük boy, belki sadeve fırçaları koymak için kullanılabilir ya da yanımıza az miktarda tazelemek için ürün aldığımızda işe yarayabilir. Törpü ve çımbız çok şeker, ne kadar işlevsel deneyip göreceğiz. Ben Watsonslardaki törpü ve cımbızlara benzettim, bilmem aynısı mı marka yok çünkü üzerlerinde... Eğer aynısıya çok işlevsel değil ancak pek şeker ve taşıması kolay, tatillerde valize atmalık idareten... Ve çift taraflı hem büyük hem normal boy gösteren ayna, açıkçası üzeri yapıtırma etiketli ve basit bir tasarımı var...



                                      

                          

Bu ay Lilakutudan çıkan ürünler bu kadardı... Genel olarak fikrim madden topladığımızda tabi ki 39 TL yi çok aşan bir kutu içeriği var. Sadece gloss ve ojenin toplam fiyatı daha fazla... Ancak sürekli gelen aynı markaların aynı ürünleri kutunun mantığına ters geliyor bana, çünkü keşfedecek bir şey kalmıyor o zaman... Tabi ki herkes her ay alamıyor ve belki bunu düşünerek aynı ürünler tekrar ediliyor ancak peki ya alanlar ? Ben çok uzun zamandır tüm kutuları aralıksız alıyorum... Dolayısıyla kararsızım bu kutuyu sevip sevmemek konusunda... Mutlaka kullanacağım-deneyeceğim ürünler var içerisinde ancak eski kutulara göre ikiye katlanan fiyatına karşın içerik olarak iki kat artmamış gibi geldi bana bu keşif kutusu bir Lilakutusever olarak... Bilmem sizler neler düşünüyorsunuz ??

6 yorum:

  1. Güzel bir kutu olmuş ^^ Güle güle kullan ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Hep beklentiyi yükseltiyoruz söz konusu Lilakutu olunca galiba...

      Sil
  2. Güle güle kullanın...Ben almadım bu ay, fiyatından dolayı boykot ettimm, ne kadar işe yarar bilmiyorum...
    Fena değil, ama sizce de eski fiyat daha iyi değil miydi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum, ben de bu kutu yerine 19 TL ye isteyen herkesin alabileceği keşif kutularını tercih ederim. İçerikleri öyle yüzde yüz iyileşmemiş, 19 TL ye bundan daha iyi kutular geldiğini hatırlıyorum ben... Evet çok uzun zamandır aynı fiyattan satış yapıyorlardı, makul bir zam bekliyordum ama böyle iki katı bir zam fazla oldu bence de...

      Sil
  3. 19 Tl tabiki çok daha iyiydi.Keşif kutusu için bu fiyat çok fazla bence.Henüz almadım hiç ama bu ayki kutuyu beğendim ben.Marvis'i çok merak ediyorum. :) Güle güle kullan hepsini canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlıcım, denedikçe yazılarını yazıcaz tabi ki kutuya alanlar olarak :) Bakalım bir dahaki keşif kutusu ne zaman satışa çıkacak?

      Sil